Sidor

fredag 4 januari 2008

Inredningsswap

Jag har gjort lite mer information i det befintliga inlägget. Jag hoppas att det framgått att denna swap bygger på vårt intresse för inredning. Att gåvan blir något till hemmet och att vår favoritfärg är vitt, en färg som passar de flesta och som är ljuvlig att inreda med för dess ljus och värme. Naturligtvis går det bra att nyttja andra färger också. Men som tidigare nämnt - viktigast är att du försöker finna något som passar din hemliga vän.

Vill uppmärksamma er på omröstningarna i högerspalten som ligger till grund för vårt första swaptillfälle. Hur ofta det kommer att bli swapar kommer omröstningarna att visa - majoriteten bestämmer helt enkelt. Naturligtvis går det att hoppa över en swap ibland om man inte känner för att vara med men då ber jag om besked omgående inför varje swaptillfälle.

Jag vill även be er som anmält er och som anmäler er att maila mig maria@hemochlycka.se era adresser för att er hemliga vän ska kunna skicka presenten till er.

Och ragga gärna fler medlemmar!

2 kommentarer:

  1. Tjoho. Det verkar som om de flesta vill byta grej i februari. Ska vi satsa på ett tema?? Tex Alla hjärtans dag eller kanske tom påsk? Det skulle vara kul tycker jag. Ha det så bra alla /linnea-maria

    SvaraRadera
  2. Ja, so it seems! Jag låter omröstningarna gå ut, det är ett par dagar kvar tror jag och sedan kommer jag att be er spåna på ett tema. Bra förslag, de är antecknade till förslagsteman. Det kommer ett inlägg i dagarna! /Mia

    SvaraRadera