Sidor

lördag 12 januari 2008

Första swaptillfälle - februari månad

Vad roligt att vi blivit så många! Varmt välkomna vill jag säga till er alla! Omröstningarna är då över och jag konstaterar att det blir en start i februari - förslagsvis skickar vi ut paketen senast den 10/2 - vad tycker ni om det datumet?

Också konstaterat genom omröstning är att vi köper presenter i denna första omgång.

Linnea-Maria föreslog att vi även väljer ett tema vilket jag tycker är ett utmärkt förslag så jag skulle vilja be er spåna lite. Två givna förslag är då alla hjärtans dag och påsk. Fler förslag?

Jag sätter nu en tidsgräns för de som anmäler sig i dagarna att fram till den 17/1 går det att anmäla sig och hinna vara med i februari-swapen. Självklart går det att fortfarande ansluta sig till Vita Gåvor men gränsen för att hinna vara med första swapen sätts eftersom alla blir tilldelade varsin hemlig vän och därmed är då cirkeln sluten för denna gång.

Så - spåna på nu vänner - förslag på tema och vad tycker ni om 10/2?

18 kommentarer:

  1. 10/2 er perfekt for meg. Samme for meg om det blir alle hjärtans dag eller påske. Skal allerede hendle inn til en hjerte vintage swap. Min venn liker shabby chic. Noen som vet hvor jeg fåt tak i slike hjerter?
    Else

    SvaraRadera
  2. 10/2 funkar bra för mig med,vilket tema det blir spelar ingen större roll för mig...

    SvaraRadera
  3. Datumet passar perfekt och jag säger som de tidigare två, att vilket tema det än blir så blir det bra. Båda är lika trevliga att både ge och få. Det får kanske bli lotten som får avgöra.

    SvaraRadera
  4. Heisann. Jeg vil gjerne være med om det er mulig. Kjempeflott idè!
    Mailadresen min er solnor@hotmail.com
    Ha en fin dag i morgen!

    SvaraRadera
  5. else - inte en aning om hjärtanen tyvärr..

    varmt välkommen sol - skriver in dig.

    SvaraRadera
  6. ....Eller påsk är ju faktiskt också väldigt aktuellt i februari, det tänktejag inte på. Blir det alla hjärtans dag tema så kanske det blir rundskickning av en massa hjärtan, eller vad tror ni? :)
    /linnea-maria

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att vi föreslår några olika teman och så gör jag en omröstning så får vi välja.

    SvaraRadera
  8. Februari låter utmärkt! Ang tema så spelar det inte mig någon roll. Låter bra med en omröstning!

    SvaraRadera
  9. 10/2 blir perfekt!! Och jag anar att du menar den 17 JANUARI som sista anmälan..hihi?

    Alla hjärtansdag blir nog kul, men jag skulle hellre satsa på påsktema denna första gång!!

    Vad tror ni andra?

    Susanne

    SvaraRadera
  10. Har nettopp vært i en litt større by enn mitt lille fiskevær og der prøvde jeg å lete ting til både alle hjärtand dag og påske swap men det var jammen meg ikke mye å finne. Fant kun en ting som jeg kunne bruke til en hvit Valentines swap og ingenting til en hvit påske swap. Det skal snart være interiørmesse i Oslo så de sa at jeg måtte komme tilbake i mars for å finne gaver!! Så dette blir spennende og en utfordring å være med på. :)

    SvaraRadera
  11. brunkullan - hihi, tur att du har huvudet på skaft, hrrrm, klart det ska vara 17 JAN!

    else - precis det jag tänkte på - finns det verkligen redan påskpynt i butikerna??

    SvaraRadera
  12. else - sedan är ju basfärgen vit men det funkar ju med andra färger också, allt MÅSTE ju inte vara vitt ;-) även om det är den färgen vi helst utgår ifrån. viktigast är att man försöker få matchat present till den hemliga vännen.

    SvaraRadera
  13. Ok da forstår jeg. Har forresten handlet nytt til huset i dag og gleder meg til å få tatt bilder i dagslys i morgen og få lagt ut på bloggen min. :)

    SvaraRadera
  14. else - låter härligt med lite nytt!

    det slog mig - ett annat tema är ju VÅR..

    SvaraRadera
  15. 10 februar er en fin dato!!

    jeg synes vi skal satse enten på påske eller vår ja! synes det går litt hånd i hånd. uansett, gleder meg veldig til første runde i denne swapen :)

    SvaraRadera
  16. jorunn - fint! ja, jag tror inte vi väntar längre på fler teman utan nu blir det omröstning!

    SvaraRadera
  17. 10/2 blir bra för mig också. Precis innan jag läste inlägget så tänkte jag också på temat VÅR. Det är ju ganska brett och kan innehålla saker till hemmet inomhus eller utomhus (beroende på om ens vän har trädgård såklart).

    SvaraRadera
  18. smått och gott hos lina - ja, precis! det är ju såpass brett att det gör shoppingen lite lättare ;-) så får man snoka hos hemliga vännen om hon har trädgård eller balkong eller så..

    SvaraRadera