Sidor

måndag 3 mars 2008

Vita Gåvor medlemsstopp

För att swapen inte ska bli alltför svår att organisera administrativt måste jag nu sätta stopp vid 40 medlemmar. Vi är i skrivandets stund 37 medlemmar redan vilket jag tycker är jätteroligt och från början hade jag tänkt att vi skulle vara obegränsat antal medlemmar. Men vid första swapens organisation med utskick av adresser till samtliga kom jag snabbt underfund med att det tyvärr inte är möjligt. Jag väljer alltså att sätta p vid 40 men tar emot intresseanmälningar inför eventuella avhopp.

Men, det finns fortfarande 3 platser kvar!


Uppdatering 4/3 - Vita Gåvor är fulltecknad! Vid intresse av att bli medlem kan du dock skriva upp dig på intresselista. Vid eventuella avhopp kan du då bli medlem. Maila maria@hemochlycka.se för att anteckna dig i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar