Sidor

söndag 6 juli 2008

Försvunna paket



Om jag inte hör något utgår jag ifrån att samtliga fått sina paket. Har inte alla fortfarande fått sitt paket nu så här långt i efterhand får vi nog anta att det inte kommer heller. Ta kontakt med den vän som skulle ha skickat dig paketet så får den personen avgöra om hon vill skicka en ny gåva eller en liten mindre tröstpresent eller inte alls utifrån de möjligheter man har. Det är hemskt tråkigt om inte någon får sitt paket alls men jag har som jag skrivit förut inte ekonomiska möjligheter att ersätta alla.

Maila mig maria@hemochlycka.se för att få e-mailadressen till vännen. Får du inte kontakt med personen i fråga kan jag försöka att hjälpa till. Paket som har försvunnit bör ni reklamera på Posten, dvs den person som har skickat det.

3 kommentarer:

  1. givetvis skall du inte behöva ersätta något paket - aldrig på tiden . finns ingen möjlighet att det skulle fungera på det viset, du har nog med ansvar ändå - tack för hjälpen föresten

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med marrimoster. Det är inte tal om att du skall ersätta några paket.
    Det ligger på medlemmarnas ansvar och smavete att skicka samt efterlysa paketen.
    Du gör tillräkligt för att det skall fungera så smidigt som möjligt.

    SvaraRadera
  3. Tack marrimoster o mamma anka!

    SvaraRadera