Sidor

måndag 4 februari 2008

Vårpresenter


Bild: Mia

Jag har förstått att många har svårt att finna just ting till temat vår. Inklusive jag själv har märkt att det än så länge är lite tidigt i butikerna för just vårsortimentet.

Jag vill summera såhär;

Finner ni presenter till ämnet vår så är det jättebra men jag vill inte att ni ska leta förtvivlat så att det blir tufft och en tråkig swap på det viset. Finner ni vårting så är det jättebra, finner ni inte så går det bra också!

Fortsatt lycka till såhär i slutspurten!

Tillägg 5/2: Tips för er som skickar gåva till ett annat land och ännu inte har köpt er present är bra att tänka på att det är dyrare att skicka utomlands än inrikes. Något att tänka på när man väljer gåva kanske och tänka lite på vikten som ju avgör summan. Kanske lite för sent påpekat men något att tänka på i fortsättningen.


10 kommentarer:

  1. Jeg har sendt avgårde min pakke i dag.....vet ikke om innholdet er så veldig vårlig....men det er noe fint iallefall ;)

    SvaraRadera
  2. smått och gott hos lina - fint! ;-)

    anonym - spännande!

    SvaraRadera
  3. Jag har packat mitt paket nu ikväll så det går förhoppningsvis iväg imorgon. :-D

    SvaraRadera
  4. Idag har jag skickat min gåva. Tyvärr blev frakten lika dyr som presenten. Så tyckte tanten på posten att jag absolut skulle skriva avsändare, så det blev inte så hemligt :-D Iofs är jag väl den enda från Finland så det är inte så svårt att gissa iaf :-)

    SvaraRadera
  5. anonym - spännande!

    smått och gott hos lina - ja, det är lite synd att frakten ska vara så oerhört dyr. till nästa swap kan det vara bra för samtliga att tänka på vikten när man köper något, så det inte blir dyrare än nödvändigt.

    SvaraRadera
  6. Halloj.
    Jag fick min igår. Superfint. Jag ska göra ett inlägg om min fina present i min blogg. Jag har precis postat min gåva och hoppas att den faller i smaken. Kram på er /linnea-maria

    SvaraRadera
  7. linnea-maria - vad roligt! du får hemskt gärna ladda upp dina bilder på Vita Gåvors flickr-konto, mer om detta i nästa inlägg!

    SvaraRadera
  8. Tjenare flicks!:)

    Hmm...ja hej o hå, frakten på mitt paket blev bra mycket dyrare än presenten!(posten tjänar goa pengar på oss) Tjena, men vad gör man! Hoppas det går fram nu bara!*iiih*
    Jag har inget fått än, men det dyker säkert upp nåt!Kul kul kul så här i tråkiga regndagar!

    Ha en go helg flickor!
    Kram/Mari

    SvaraRadera
  9. mari - ja, frakten är dyr, många av oss har blivit varse om det. trevlig helg! kram!

    SvaraRadera