Sidor

onsdag 15 december 2010

Deadline

Idag är sista dagen för att skicka Julswapspaketet. Jag vet att det har varit lite kortare tid än vanligt men jag hoppas att de flesta paketen har gått iväg och även kommit fram.

Var god informera mig om du skickat ditt paket och om du har fått ett paket. I min statistik ser det nämligen otroligt glest ut, 18/25 har inte meddelat att de har skickat och enbart 1 paket har meddelats att det kommit fram...

Hoppas ni har det bra i vita vinter landskapet!
Kram Karoleen


P.S Glöm inte att rösta i enkäten.

10 kommentarer:

  1. Har fått mitt paket idag. Är supernöjd med min fina gåva. Ett stort tack till min hemlige vän.
    Ullis

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag fick tyvärr iväg mitt paket först idag! Jag hoppas att det kommer fram... men nu har man ju ett ID-nummer på det! =)

    Ser fram emot att få mitt nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas att mitt har kommit fram som det skulle! Själv hoppas jag på att nått dyker upp i lådan, kanske redan idag

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Har idag fått mitt paket. Ska fota och lägga upp bilder på bloggen. Jätte fint paket, super nöjd.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. jag har skickat mitt och noterat att det kommit fram men har inte fått något ännu

    SvaraRadera
  6. I dag kom mitt paket fram till mig / jättetack
    undrar bara var man kan se allas gåvor ??

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Har fått mitt paket . Tusen tack kära vän! Har även skickat mitt men inte ännu sett om det kommit fram.

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Har skickar mitt paket och de har kommit fram :) Har dock ej fått mitt....har de hamnat på villovägar??
    GOD JUL önskar Tess

    SvaraRadera
  9. Jag har både skickat och fått min gåva - lägger upp på bloggen inom kort!

    SvaraRadera
  10. Tess: Du kan kontakta din hemliga vän - avslöjandet står här ovan... Gå in på hennes blogg och fråga om paket är borta?

    SvaraRadera