Sidor

måndag 16 mars 2009

Avslöjande

Här kommer listan på vem som gav vem:

Livet i träsket gav till Under kalas-eken
My kind of blog gav till Eikkala
Brunkullan med mosipperötter gav till Graadskan
Home pink home gav till Danielsgården
Tilonino gav till Angel Pearls
Elses hjem gav till Lovinghulu
Linnea på landet gav till Madickens värld
Therese, Hwita rum gav till Enkelheten
Jellon gav till Kattis dagar
Zandrisen gav till Detaljerna
Hem & Lycka gav till Tant Theas lilla torp
Shymes hem gav till Hem & harmoni
Dreams in White gav till Leva på landet
108: an gav till Grus & Änglastoft (tidigare Passion för Pärlor)
Marrimoster gav till Tidsmästarinnan
Danielsgården gav till Franska liljan
Vita ljuva tankar gav till Fina Elina
Tre rum och kök gav till Lottaspace
Mamma Anka - shabby men chic gav till Mitt hvite hus
Under kalas-eken gav till My Home is My Castle by Kari
Colour of the season gav till Drømmen om en eplehage
Franska liljan gav till Flitiga Fredrika
Drømmen om en eplehage gav till Colour of the season
Flitiga Fredrika gav till Therese, Hwita rum
Mitt hvite hus gav till Mamma Anka - shabby men chic
Fina Elina gav till Tre rum och kök
Lottaspace gav till Vita ljuva tankar
Tidsmästarinnan gav till Marrimoster
Vit Poesi gav till 108: an
Kattis dagar gav till Lina på gården
Leva på landet gav till Livet i träsket
Hem & harmoni gav till My kind of blog
Tant Theas lilla torp gav till Brunkullan med mosipperötter
Detaljerna gav till Jellon
Enkelheten gav till Home pink home
Madickens värld gav till Linnea på landet
Lovinghulu gav till Zandrisen
Angel Pearls gav till Hem & Lycka
Lina på gården gav till Shymes hem
Graadskan gav till Dreams in white
Grus och Änglastoft (tidigare Passion för Pärlor) gav till Tilonino
My Home is My Castle by Kari gav till Elses hjem
Eikkala gav till Vit Poesi

Snälla gå in och bekäfta att ni fått gåvor och om det är så att ni inte har fått er gåva ännu säg även till mig så ska jag se om vi kan spåra paketet.

Hoppas alla är nöjda med denna omgång och sina gåvor. Glöm inte att lägga in bilder på Flickr och/eller på era bloggar. Det är roligt att få se vad ni har fått.

Njut av det fina vädret!
/Karoleen

5 kommentarer:

  1. Nu har jag sett att min vän fått sin gåva :-) Har lagt upp bild på min fina gåva på flickr! /zandrisen

    SvaraRadera
  2. Har fortfarande inte fått min gåva. Vet inte heller om den är skickad eller inte./Ullis

    SvaraRadera
  3. Hej

    108an här.. bekräftade via mail den 22 apr och gör det nu även här.. Jag vill vara med i swapen.

    // C

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Det står inte vem som skickat till mig på din lista här. Så jag har inte kunnat bekräfta att jag fått mitt paket, det står inte heller vem jag har skickat till så att hon kan bekräfta till mig att hon fått paketet. :)

    Ha det bra
    /Johanna

    SvaraRadera
  5. Oj förlåt, det där var ju listan från förra swapet... Då var jag ju inte med.. :D Så det var inget konstigt. Glöm min förra kommentar. :)

    SvaraRadera