Sidor

torsdag 26 februari 2009

Deadlinen kryper närmare

Nu har fler av er börjat skicka gåvorna och vissa har till och med fått sina gåvor. Jag vill bara påminna er om att bekräfta att ni skickat en gåva och att ni mottagit en gåva.

Tänkte även påminna om att det är 3 dagar kvar till sista utskicksdatumet - så det börjar bli dags att skicka ditt packet. Kom ihåg att kontrollera porto och adressen och glöm inte att skriva din egen adress på packetet så att du kan få tillbaka det om det är något som "går fel".

Hoppas ni har en trevlig dag!
Karoleen

43 kommentarer:

  1. Bekräftar härmed att jag fått och skickat gåva.

    SvaraRadera
  2. Jag har skickat min gåva den 23 februari.

    SvaraRadera
  3. Jeg har fått sendt pakken for noen dager siden O=)

    SvaraRadera
  4. Jag har skickat min gåva, och den har kommit fram!!

    SvaraRadera
  5. Jag har fått min gåva idag.
    Superfina saker!!
    Bilder kommer på flikr. inom kort!

    Jag kommer att sända min gåva på lördag - det betyder att den kommer fram några dagar in i mars... tyvärr...

    SvaraRadera
  6. Sendte min pakke (som brev) 20.febr. Skulle tru den skulle være kommet fram til nu da den ble sendt fra Sverige til en partner i Sverige. Har sjekket bloggen til min partner men ingenting er nevnt der.

    SvaraRadera
  7. Jag fick min fina gåva för länge sen, och skickade iväg min idag! Ska bli spännande att se vad min hemliga vän tycker om den!

    SvaraRadera
  8. Jag skickade min gåva i början på veckan så jag hoppas att den har kommit fram! Men jag har inte sett den ännu på hennes blogg... Längtar efter min... hi hi!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  9. Det har kommet en pakke til min hjemme adresse som jeg fikk min mann til å åpne. I den var det en Green Gate kopp og te. Han kunne ikke finne noen lapp ved men pakken er fra Norge. Jeg regner med at den er fra denne swappen. Så til min hemmelige venn, tusen takk. Du vet da at den er kommet vel fram. Selv vil jeg ikke se den før om nesten 13 dager.

    SvaraRadera
  10. Jag har skickat min gåva i går...

    SvaraRadera
  11. Hallåj där!

    Jag fick min gåva förra veckan och är jättenöjd med den. Tack min hemliga vän!

    Min gåva skickades i onsdags.

    Ha en trevlig helg!

    Kram

    Monika i Tant Theas Lilla Torp

    SvaraRadera
  12. Jag har både fått och skickat min gåva. Jag skickade först idag så det dröjer väl ett par dagar innan den är framme...
    Marie

    SvaraRadera
  13. Jeg har sendt min gave i dag ;-} Håper at den kommer trygt fram til min hemmelige venn. Gleder meg til å få min gave.....

    SvaraRadera
  14. hej
    jag har både fått och skickat min gåva. skickade lite i senaste laget och hoppas att den kommer fram
    mvh Malin

    SvaraRadera
  15. Hejsan! Jag bekräftar härmed att jag både har skickat och även fått en jättefin vit gåva - Stort TACK!!! :-)

    //Ha det så bra allesammans!
    Kramar från Märit på Jellon

    SvaraRadera
  16. hej, jag har fått min fina gåva idag,kolla på min blogg - bilder,
    jag skickade min i förra veckan

    SvaraRadera
  17. Idag låg ett paket och väntade när jag kom hem!! Super tack till min hemlige vän! Bilder kommer snart!

    SvaraRadera
  18. Halloj! Jag har fått min gåva men inte hunnit hämta ut den på posten än! Spännande!!
    Och jag har skickat också i förra veckan :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  19. Jag skickade min gåva 23 feb, har ej sett på mottagarens blogg något om att den ska ha kommit fram. Har inte fått min gåva ännu, men väntar med spänning!

    /zandrisen

    SvaraRadera
  20. Jag skickade min gåva den 27/2, men har inte sett än att den kommit fram än på mottagarens blogg. Har inte fått min gåva än, men den som väntar på något got väntar ju aldrig för länge.

    Ullis

    SvaraRadera
  21. Hei. Jeg fikk min gave i går ;-} Tusen takk! Bilder kommer plutselig.....

    SvaraRadera
  22. Jag fick min gåva igår och den var helt klockren! Tack min hemliga vän! Jag skickade min gåva i förra veckan och hopppas att den har kommit fram.

    SvaraRadera
  23. Jag väntar fortfarande med spänning på mitt paket och jag hoppas verkligen att min också har kommit fram... men jag har inte fått några signaler på det ännu! :O( Har skrivit tydlig adress och tydlig avsändare så den lär nog ha kommit fram i alla fall! Kramis!

    SvaraRadera
  24. Skuffende at folk ikke gir beskjed når de mottar pakkene. Ikke noe gøy å gå å lure på om pakkene har kommet fram eller ikke. :(

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Skickade min gåva i måndags och fick min gåva i måndags.
    //Cissi, Enkelheten

    SvaraRadera
  26. NUUUUU! Fick jag min gåva också!!!!! TUSEN TACK! Jag blev bara såååå glad!!!!! Ska visa presenten på min blogg imorgon!

    Kramis!

    SvaraRadera
  27. Jag fick ett toppenpaket med posten idag! Tack min hemlige vän, detta var klockrent! :D
    Mitt paket är skickat men inte sett att det kommit fram än.

    SvaraRadera
  28. Jag fick mitt paket igår - tusen tack min hemliga vän! :) Mitt paket har också skickats iväg och jag hoppas det kommer fram som det ska!

    SvaraRadera
  29. Jag har både skickat och fått!!

    SvaraRadera
  30. Igår fick jag min gåva, ska uppdatera med bilder så snart jag hinner. Har dock inte hört något om att mottagaren fått sin gåva ännu, och nu börjar jag bli lite orolig :-(

    /zandrisen

    SvaraRadera
  31. Tjoho!
    Nu har jag hämtat mitt paket och jag är så glad! TACK snälla hemliga vän!!!
    Glada kramar
    Susanne (Tidsmästarinnan)

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Jag har fått min gåva, tack så mycket!

    Bilder kommer så fort hemmadatorna är på plats igen (se bloggen)

    Ha en trevlig helg!
    Kram L

    SvaraRadera
  33. Hej!!

    Igår när jag kom hem ifrån jobbet så låg där en avi om ett paket! Spännande! Ska hämta ut det i morgon när jag är i stan.. kommer att lägga upp bilder på min blogg inom alldeles kort!

    KRAM
    /Lina på gården

    SvaraRadera
  34. Hei
    Jeg har mottatt min gave men kan ikke se at min venn har mottatt sin som jeg har sendt.
    Tusen takk til hemmelig venn for koselig gave.
    Bilder kommer, men har problemer med å legge til bilder i bloggen. Tilonino

    SvaraRadera
  35. NU har jag lagt in bild i flickr och i min blog på min gåva...

    SvaraRadera
  36. YES!! Färgstarka gåvor har kommit fram till AngelPearls från TiLoNiNo -Tack, tack -så läckert!!

    SvaraRadera
  37. Har ingen aning om min vän fått sin gåva eller ej, hon har inte uppdaterat bloggen sedan 3e mars. Jag har inte fixat bild på min gåva ännu *skäms* men den har iaf kommit fram till mig, Tack!

    SvaraRadera
  38. Nu har jag sett att mitt paket kommit fram till mottagaren med :)

    SvaraRadera
  39. Jag har fått min gåva, som var såååå fin! Jag har också skickat en gåva till min hemliga vän.
    Dock har inte mottagaren skrivit nått om den än på bloggen...men det kan ju vara brist på tid...hon har inte uppdaterat alls på länge...

    Susanne

    SvaraRadera
  40. Vill påpeka att min gåva kom fram till mig många dagar före tidsfristen!!! Det lät kanske i kommentaren här som om den kommit i dagarna..

    och jag skickade min gåva till min hemlige vän den 2 mars..någon dag sent..men den borde varit framme hos mottagaren sen länge nu......

    Susanne

    SvaraRadera
  41. Inget paket till mig ännu! Någon som glömt skicka sitt eller inte hunnit?

    SvaraRadera
  42. Jag har nu fått reda på att min paket har kommit fram till mottagaren! Det var ju skönt!!! Jag började verkligen undra!

    Vad tråkigt Maarit att du inte fått någon gåva ännu. Har det blivit något fel någonstanns eller?

    SvaraRadera
  43. OJ! Jag trodde jag hade lämnat min kommentar här men såg nu att jag missat det... (skäms)

    Jag har fått mitt paket (TACK) OCH skickat mitt paket. Har ännu ej sett på mottagarens blogg om den kommit fram men hoppas såklart allt gick bra:-)

    Jag hade blogg-krångel när paketet kom så vad jag fick, ligger ute snart på min blogg!

    Helena /Franska Liljan

    SvaraRadera